Najčastejšie otázky

Ako teda vyzerá jedlo, ktoré mi prinesiete?

Privezieme k vám jedlo v termo boxoch a v nádobách určených na ohrev. Založíme ich do chafingov (ohrevné nádoby), kde sa jedlo pred príchodom hostí zregeneruje a vydrží teplé až do skončenia akcie. 

Čo je to základný cateringový servis? 

Chafingy, naberačky, taniere, príbory a servítky. 

Môžem objednať jedlo deň pred akciou? 

Varíme skutočné jedlo zo skutočných surovín. Preto na vybavenie vašej objednávky potrebujeme minimálne 2 pracovné dni. Prosím, objednávajte preto 48 hodín vopred. 

Kedy a ako mi bude dovezená objednávka?

Minimálne 2,5 hodiny pred tým, ako jedlo konzumovať.

Vzťahuje sa na jedlo záruka?

Áno, samozrejme. V prípade objektívnej vady je potrebné ihneď  kontaktovať zákaznícku podporu na objednavky@smartcat.sk

Akú mám záruku kvality a čerstvosti?

Varíme v certifikovaných, hygienou schválených priestoroch spoločnosti Sharkam. Manipulácia s jedlom (prevoz, chladenie, odvoz) podlieha rovnako prísnym podmienkam.

Kedy môžem zrušiť objednávku?

Objednávku je možné zrušiť pred jej odoslaním. Po zrealizovaní kúpno-predajnej transakcie sa na ňu vzťahuje 100% storno poplatok.