Najčastejšie otázky
Ako teda vyzerá jedlo, ktoré mi prinesiete?
Privezieme k vám jedlo v termo boxoch a v nádobách určených na ohrev. Založíme ich do chafingov (ohrevné nádoby), kde sa jedlo pred príchodom hostí zregeneruje a vydrží teplé až do skončenia akcie.
Čo je to základný cateringový servis?
Chafingy, naberačky, taniere, príbory a servítky.
Môžem objednať jedlo deň pred akciou?
Varíme skutočné jedlo zo skutočných surovín. Preto na vybavenie vašej objednávky potrebujeme minimálne 2 pracovné dni. Prosím, objednávajte preto 48 hodín vopred.
Kedy a ako mi bude dovezená objednávka?
Minimálne 2,5 hodiny pred tým, ako jedlo konzumovať.
Vzťahuje sa na jedlo záruka?
Áno, samozrejme. V prípade objektívnej vady je potrebné ihneď kontaktovať zákaznícku podporu na objednavky@smartcat.sk
Akú mám záruku kvality a čerstvosti?
Varíme v certifikovaných, hygienou schválených priestoroch spoločnosti Sharkam. Manipulácia s jedlom (prevoz, chladenie, odvoz) podlieha rovnako prísnym podmienkam.
Kedy môžem zrušiť objednávku?
Objednávku je možné zrušiť pred jej odoslaním. Po zrealizovaní kúpno-predajnej transakcie sa na ňu vzťahuje 100% storno poplatok.